Komunikacja z pacjentami

Komunikacja z pacjentami

Jak zwiększyć szansę na wcześniejsze wykrycie choroby ? Jak usprawnić dialog pomiędzy pacjentami i pracownikami służby zdrowia ? Jak uzyskać przestrzeganie zaleceń  lekarskich przez pacjenta ?

 
 
To tylko niektóre z istotnych kwestii, którymi IDS Poland zajmuje się od kilku lat. Nasze działania adresujemy głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-54, które w/g badań najczęściej dbają o zdrowie całej rodziny


Komunikacja w poczekalni lekarskiej :


Docieramy do 22 000 000 pacjentów oczekujących przed gabinetem lekarza.

Od początku działalności wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom pracowników służby zdrowia. Dzięki temu IDS Poland stworzył bezkonkurencyjną sieć komunikacji z pacjentem.
Bezproduktywny czas oczekiwania na wizytę zamieniamy na wartościowe doświadczenie edukacji zdrowotnej, poprzez zapewnienie poczekalniom lekarskim wyjątkowych, opatentowanych ekspozytorów z miejscami na broszury oraz plakaty.
Dzięki zróżnicowanej ofercie kanałów komunikacji  dajemy naszym Klientom możliwość dotarcia do wybranej grupy docelowej pacjentów, będących tuż przed konsultacją lekarską, a zatem w pełni otwartych na informacje dotyczące ich stanu zdrowia.

 


Key Facts

Co roku Pacjenci zabierają z gablot IDS ponad  5 milionów broszur edukacyjnych.
Po przeczytaniu broszury, 48% pacjentów